KARADENİZ - YAYLALAR ve BATUM TURU ANKARADAN HEREKETLİ

1.040₺
  • 1.040₺
KARADENİZ - YAYLALAR ve BATUM TURU ANKARADAN HEREKETLİ

KARADENİZ - YAYLALAR ve BATUM TURU ANKARADAN HEREKETLİ 5 GECE 6 GÜN TUR PROGRAMI 1.GÜN / BULUŞMA ve HAREKET : Saat 23:30'da Sıhhiye Sezenler Sokak Atatürk Lisesi önünde buluşma ve hareket. 2.GÜN / ORDU -BOZTEPE - GİRESUN - AKÇAABAT -TRABZON - UZUNGÖL : Gerekli molalar sonrasında sabah saatlerinde Karadeniz'in 2.büyük şehri olan Ordu'ya varış.Restoranda alacağımız kahvaltı sonrası güne ve geziye güzel bir başlangıç yapmak üzere Ordu Boztepe'ye çıkış ve fotoğraf molası.Ardından Giresun'a hareket.Giresun Kalesi'nin ve Topal Osman'ın anıt mezarının gezilmesinden sonra Akçaabat'a hareket.Öğle yemeğinde meşhur Akçaabat Köftesinin tadına bakıyoruz.Daha sonra Trabzon şehir merkezindeki tarihi mekanları geziyoruz; Şehir surları, Atatürk Köşkü, Ayasofya Camii...Trabzon'a özgü Hasır Gümüş ve Kazzaziye işçiliğinin tanıtılması ve gümüş alışveriş imkânı. Uzungöl'e varış ve serbest zaman. Nefis yöresel akşam yemeği ve geceleme Uzungöl'deki otelimizde. 3.GÜN / ÇAMLIHEMŞİN - ZİLKALE - ELEVİT YAYLASI - PALOVİT ŞELALESİ - AYDER : Kahvaltı ardından Ayder Yaylası'na doğru hareket. Yol güzergahında Çay işlenişinin tanıtımı ve alışveriş imkanı için bir çay fabrikası ziyareti yapıyoruz.Fırtına Deresi kenarında yöresel öğle yemeği molası ardından Çamlıhemşin'den yayla turumuz için minibüslere transfer oluyoruz.Tarihi Zilkale'yi gezdikten sonra Çat'tan geçerek Elevit Yaylası'na varış. Mis gibi havası ve tablo gibi manzaralarıyla yayla gezimiz ardından, başka bir doğa harikası olan Palovit Şelalesi'ni de gördükten sonra Çamlıhemşin'e dönüş. Otobüsümüzle Ayder Yaylası'na varış. Konaklama, akşam yemeği, tulum ve horon Ayder'de. 4.GÜN / SARP SINIR KAPISI - BATUM - ÇAĞLAYAN KÖYÜ - HOPA : Kahvaltı ardından Ardeşen, Fındıklı, Arhavi, Hopa üzerinden Sarp Sınır Kapısı'na hareket. Sahil yoluyla Sınır Kapısı'na varış. Kapıda çıkış ve Gürcistan'a giriş işlemleri ardından Batum'a geçiş. Batum Limanı, Batum Botanik Parkı (Batumski Botaniçiski Sad), şehir merkezi gezisi sonrası yöresel öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Batum Etnografya Müzesi, Sanat Galerisi ve mitolojik serüvenlere konu olan Altın Post Anıtı görülecek yerler arasındadır. Tur sonrasında belirlenen saatte buluşarak Sarp Sınır Kapısı'na varış. Türkiye'ye giriş işlemleri ardından Çağlayan Köyü gezimizi yapıp Hopa'ya hareket. Akşam yemeği ve geceleme.Hopa'daki otelimizde. 5.GÜN / BORÇKA - KARAGÖL - RİZE - TRABZON : Sabah kahvaltı ardından Artvin'in Borçka ilçesine hareket ediyoruz. Borçka'dan minibüslerle Karagöl'e gidiş.Doğa harikası göl kenarında yürüyüş ve serbest zaman ardından kumanyalarımızı alıyoruz. Merkeze dönüş ardından Trabzon'a doğru hareket.Rize'de buraya özgü dokuma çeşidi olan Rize Bezi (feretiko) atölyesine uğrayıp hem bilgi alıyoruz hem alış ve veriş yapıyoruz Rize Ziraat Çay Bahçesi'ne uğrayıp Karadeniz bitki örtüsü örneklerini yakından görüyor ve Karadeniz Çayı ikram ediyoruz. Daha sonra Trabzon'a varış. Akşam yemeği ve geceleme Trabzon'daki otelimizde. 6.GÜN / SÜMELA MANASTIRI - HAMSİKÖY - ZİGANA - KARACA MAĞARASI-TORUL- ORDU : Kahvaltı ardından Maçka üzerinden Altındere Milli Parkı içinde bulunan Sümela Manastırı'na hareket.Sümela Manastırı'na varış ve gezi.Vadi kenarında yöresel öğle yemeği ve Hamsiköy sütlacı molası ardından Zigana Geçidi'ne doğru giderken muhteşem manzaraları ile panoramik olarak Hamsiköy'ü görüyoruz. İki ayrı iklim ve bölgeyi birleştiren Zigana Dağı'nı aşarak Harşit Vadisi yoluyla Gümüşhane-Torul'a varış.İlginç şekilleri ile çok beğenilen Karaca Mağarası ziyareti ardından Gümüşhane şehir merkezini görüyor ve yöreye has tatlardan alışveriş yapıyoruz. Tirebolu üzerinden Ordu'ya hareket.Güzergah üzerinde meşhur Vakfıkebir ekmeği, tereyağı ve peyniri alma imkanı. Ardından Ordu'ya varış.Akşam yemeği ve geceleme Ordu'daki otelimize. 7.GÜN / YASON BURNU - SAMSUN - ÇORUM - ANKARA : Kahvaltı ardından fın
  • #3735564
  • Şikayet
  • Yazdır
  • Favori
  • Paylaş
Site kullanıcıları tarafından oluşturulan her türlü ilan, bilgi, içerik ve görselin gerçekliği, orijinalliği, güvenilirliği ve doğruluğuna ilişkin sorumluluk bu içerikleri giren kullanıcıya ait olup, ilanversen.com.com'un bu hususlarla ilgili herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu ilanın hatalı olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize bildirin.
İlana dön
Kapat
1pixel

Son gezdiklerim

Paylaş
Şikayet
Cevap

Ziyaretçilerimize daha iyi hizmet sunulabilmek için sitemizde Çerez (Cookie) kullanılmaktadır.